Rabu, 29 September 2010

Counting days!!

Assalamualaikum w.b.t



Once cincin disarung ke jari aku kena bersedia menghadapi dugaan dan sekaligus memberi harapan yang besar kepada kedua-dua belah family. Like I said before, aku KALAU boleh aku nak elakkan sangat bertunang ni. Tapi apakan daya aku tak boleh la pentingkan diri sendiri harus ikut pendapat pihak lain gak. Yela kalau tunang pun mungkin da same day nikah nanti. Means pagi tunang sekejap then lepas zohor camtu terus nikah. Takpelah since mock pun nak merasa bertunang so aku on je. Jodoh pertemuan semua ALLAH yang tentukan right? Sebab pe aku takot tunang? Sebab aku dh tgk pengalaman kwn2 tunang. Mcm2 dugaan diorang kena tempuhi. Makin lama tunang makin besar dugaan tau tak? Kalau tak tau kena la amek tau.

Sebenarnya pertunangan tak elok dihebahkan. So aku takkan mention bila aku akan bertunang. Harharharrrr. Tunggu je la sampai masa aku tunang, maka tunang la aku dengan jejaka pilihanku. Nak buat majlis tunang pun bukan free je. Makan ratus gak la. Sekarang kena cari duit kuat2. Kurangkan enjoy n shopping. Eh aku ni pun bukanlah kaki enjoy+shopping. Kalau la tetiba dapat duit terpijak ke. *Tetibe. Nanti nak kawen lagi besar bajet. Lagi pening kepala. Nasib baik la aku ada family yang sangat menyokong dan sedia membantu. Juga sedara mara yang ramai yang blh bantu aku. Haa tu la untung ada family besar. Alhamdulillah.. Korang doa2kan la kitorg keyh! *Jap! Ada ke org baca belog aku neh? Aku rasa aku xde pun org follow belog aku. Takpelah janji ni belog aku, i have my rights to write anything yg aku suka oke bebeyh!

Love.

Tiada ulasan: