Isnin, 28 Mac 2011

Dear Awak.

Tetiba mood nak bersastera + berjiwang awang awangan. Weee~ Ni first time nak berjiwang. Ehem ehem. Jangan gelak eh baca coretan aku. -_-

Dear awak,
Kenapa kita bertemu.?
Kenapa kita bercinta.?
Awak ada jawapan.?
Saya ada jawapan,
Awak, awak telah diciptakan oleh Allah untuk melindungi saya,
Awak, awak telah diciptakan oleh Allah untuk mencintai saya,
Kerna itu janji Allah,
Dia telah ciptakan hambanya berpasangan.

Dear awak,
Dulu saya tak suka awak.
Awak jahat.
Awak tak pernah tau isi hati saya.
Awak takde perasaan.
Awak hati kering.
Awak tak romantik.
Tapi.....
Tapi saya sorang je tau yang awak sebenarnya romantik,
Awak kan ego,
Tapi kan awak,
Itu dulu awak,
Dulu.....
Kini,
Awak lain daripada apa yang saya jangka,
Awak lah lelaki itu,

Dear awak,
Ketegasan awak 
Telah menjadikan saya insan berguna,
Awak,
Janjilah dengan saya,
Awak akan menjaga saya hingga nafas saya yang terakhir,
Kerna harapan saya,
Hanya maut yang bisa memisahkan kita.

Forever Love.
Dedicated to My Fiance.



p/s ; Kelakar kan.? Gelak ah gelak ah korang.

2 ulasan:

si cokelat berkata...

sweetss :)

Wahida berkata...

Sweet like sugar.? hehe