Isnin, 18 Julai 2011

Ada jumpa lagi tak biskut biskut tradisional dulu dulu?

Assalamualaikum w.b.t

Ha ni nak bagitau ni. Korang pernah jumpa lagi tak biskut biskut raya yang tradisional zaman atok nenek kita suka buat dulu? Ehee nak kata tradisional tak tradisional sangat la kan. Kalau bab kelazatan, haih memang sedap la. Eh bukan la nak masuk bakul angkat sendiri tapi ini realiti.

Sudah la sedap murah pulak tu. Siapa taknak kan.? Maklumlah zaman sekarang ni semua harga barang dah naik. Biskut ni along aku buat, aku ni tukang promote sajeee. Dia memang sifu bab bab cookies. Aku boleh la sikit sikit mungkin dah jemu kot zaman sekolah dulu asek masak je 24 jam. Sekarang along aku ambik alih meneruskan buat cookies. Along aku ni jenis suka belajar buat. Orang kata test and try pastu oter oter sket resepi tuptup dah jadi. Hebat tak.?


 Classic Cornflakes. 
Resepi turun temurun.
Dijamin sedappppp.
Tempahan dibuka sekarang.

Harga 50pcs - RM20.


Chocolate Chip.
Pasti sedapppp.
Tempahan dibuka sekarang.

Harga 50pcs - RM20.


Chocolate Oat Crunchy.
Ini pun sudah tentu la sedappp kan.
Tengok colour pun dah tau.
Tempahan dibuka sekarang.

Harga 50pcs - RM18.


Everlasting Semperit.
Ini pun sudah tentu la sedappp kan.
Tengok colour pun dah tau.
Tempahan dibuka sekarang.

Harga 50pcs - RM18.

*recommended*

Nampak tak nampak tak.? Murah tak.? Ada blogger lain jual 50pcs - RM30. Padahal jenis kuih yang sama. Korang berhak buat pilihan. Mesti nak beli yang paling murah kan.? 
Kalau lah berminat, inbox kat FBWaheeda. ;))



Tiada ulasan: