Jumaat, 1 Julai 2011

Label Tag.

Last few weeks, aku ada order label tag untuk product kesayanganku ; FeltWardrobe. Ada yang tertanya tanya lagi apa itu FeltWardrobe.? Let me story about FeltWardrobe ;

- Craft -
- Felt tu sejenis kain/kertas eh ntah am not sure at all - 
- Bila digunting akan menghasilkan benda yang comelcomel - 
- Colourful -
- Creative -
- Passion -
- Sacrifice -
- MINAT - 
(sebab apa minat aku tulis in capital letter.? Sebab tanpa minat korang pasti akan jemu/bosan/stress whatsoever)

Bukanlah nak bebel pasal felt, kalau nak tau dengan lebih jelas, pegi je SINI. There you can find stuff yang comel belaka.! ;D

Tengok orang lain pakai label tag kat their product, aku like 'whoaahhhh bestnya kalau aku ada label tag sendiri on my own business.' Setelah survey dilakukan selama 40hari 40malam akhirnya aku terjumpa err bukan TER la. Aku cari dan menjumpai satu blogshop yang super cooooool nih.! 

Setelah ditolak bahagi campur darab duit yang ada dalam akaun aku, maka aku pun bersetuju untuk order. Kesian. Tak gaji lagi tapi berusaha untuk mencukupkan jumlah yang aku nak itu. Hihi takde la banyak amaunnya sampai mencecah ratusan ringgit cuma puluhan ringgit je. Maklumlah berniaga kecik kecik ni takde la untung banyak mana. 

Start dari hari bank in duit, aku tunggu dan tunggu dan tunggu ketibaan itu. Hari demi hari minggu demi minggu akhirnyaaaaaa pada satu petang yang hening saat aku tiba di rumah dari office, saat aku jejakkan kaki aku ke tanah dannnn aku lihat ada sampul pos ekpress kat peti surat. Aku pun like 'mintak mintak la aku punya tuh'. Dan memang betullah aku punya dah sampai. Lompat gembira.

Sebab apa aku macam excited dengan benda tuh.? Sebab tu bussiness aku wehh. Gila kau. Walaupun bisnes picisan, tapi dapat jugak side income, dengan duit tu la aku belanja family makan, kumpul untuk kahwin. See banyak benefitnya rite.? Ok lah tanak banyak cakap. Aku nak tunjuk benda tu.

*drumrolls*
.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.


Cool huh.?


Keychain tu dia bg free 2pcs. Super chumelsss. 
*sila abaikan meja yang calabalacilibiliculubulu*

p/s ; For crafter out there yang nak macam aku, click HERE!! Harga yang berpatutan.! Aku promosi ni FOC je. Untuk kawan kawan jugak. Teheee ;DD


Tiada ulasan: