Jumaat, 29 Oktober 2010

Xpress Exfoliating Gel


Xpress Exfoliating Gel ni bagus sangat. Serius. Bukan nak promote tapi memang berkesan. Aku baru pakai sebulan gel ni tapi kesannya dah nampak. Actually functionnya untuk reduce blackhead, sel kulit mati, meratakan kulit yang kasar. Struktur dia cam scrub. Bila sapu kat muka nanti ada kuar macam biji-biji. Masa memula pakai dulu cam geli-geli sebab tak biasa lagi. Hakhak. Tapi gel ni tak boleh pakai selalu. Dalam seminggu 2 kali je dah cukup. Tak digalakkan pakai hari-hari sebab nanti dikhuatiri akan menghakis kulit anda tatayokk aku tanak tanggung. Harga murah je. RM19.90 kot. Tengok la muka kat botol tu kan licin berseri tiada jerawat digemari ramai sehingga berebut-rebut. Tipu je berebut.
Pastu tengok muka aku lak. Berseri tak berseri. Aku taw la aku tak putih macam muka kat botol tu. Sawo matang ni dah cukup bersyukur la daripada takde muka. Tipu lagi. Mana ada orang takde muka. Vunguks.

Tiada ulasan: