Sabtu, 30 Oktober 2010

Aku Bersama Kupu-kupu.


Sorry gambar tak berkualiti langsung. Gambar dicapture dari henfon tempatan. Jenama dirahsiakan. Maaf. Haaa nampak tak ada kupu-kupu kat tepi tudung aku yang kalerful bagai poyo gila rasa pakai kupu-kupu ni. Memula rasa pelik nak mati ah siyes tak tipu. Tapi bila dah lama pastu wat bodoh macam perasan muka aku ni cantek sangat dengan bangganya aku bangga pakai kupu-kupu yang murah lagi cute. Aku saje tak susun ayat betul-betul. Pegi tadi pegi keje pakai lagi kupu-kupu besar gedabak yang taktau malu dok kat tepi tudung aku. Petang pakai lagi. Gila kuasa biasa ah baru nak up. Kisah lak aku? Rasa cam mood tetibe berubah jadi happy tak terkata bila aku pakai menatang ni. Heh yang bestnya mock cam pelik tengok aku dengan kupu-kupu gedabak. Tapi aku tau dalam hati dia berkata 'eh nampak tiut miut lak awek aku nih'. Hakhakhaktuiiiiihhh. Jap. Aku nak masuk bakul pastu angkat sendiri sebab aku puji diri sendiri. Sekarang dalam proses mengumpul kupu-kupu malam terbang melayang melekat di tepi kepalaku. 

p/s: dear mock : berkatilah kupu-kupu ku.

1 ulasan:

Wahida berkata...

sudah la yg..cm nisa je..hehe..klako ler..