Jumaat, 26 Ogos 2011

Black Rider.

Akhirnya tercapai gak impian si MK (singkatan nama tunang aku) untuk memiliki KLX150. *eh betul ke?
Duit cukup dokumen sume dah cukup, selamatlah blackie sampai ke pangkuan MK. Proses dokumen semua bereh je takde pape masalah. Kira tu wife no.2 dia la merangkap madu aku. Ngegheheh.

Kalau tak silap aku, blackie ni sampai ke rumah MK hari Jumaat lepas kot (190811). Lupa la nak catit dalam diary. Actually dia ada dua kaler. Hijau and hitam. Kira hitam tu yang paling latest la. Tu sebab aku panggil blackie.


Ni versi hijau.


Ni blackie MK. Kacak tak? -..-

Ada sedikit perbezaan antara hijau and blackie.

Blackie - seat lembut sket dari hijau, plate meter silver, nampak tak pouch kecik cinonet kat belakang tu? Comel kan? Aku letak kunci kereta aku muahaha. Oh rasanya pouch hijau kecik lagi dari blackie punya. Lagi? Oke sila tanya MK blog

Aku orang second rasmi si blackie lepas MK. heheheh. Memula naik aku pakai baju kurung. Hemsem bukan? Orang lain mana ada pakai baju kurung aku je selamba badak ngahahahha.


Ni pada hari kejadian blackie. Kilat lagi kau. Tu nampak aku pakai baju kurung. Ingat aku tipu ke. ;p
Tak boleh naik sebab kaki tak sampaiiiiii ;DD Ok fine!


Pic ; Google.
Adakah MK akan bawak masuk hutan macam ni?

p/s ; First time balik Johan naik blackie. Perghhhh! Mendapat. 





Tiada ulasan: