Jumaat, 5 Ogos 2011

Kenapa la malas sangat nak update blog.

Assalamualaikum w.b.t

Masih belum terlambat untuk aku ucapkan Selamat Berpuasa kepada rakanrakan seIslam ku. Harini masuk 5 Ramadhan aku berpuasa tanpa lapar dan dahaga. Tak macam tahun lepas. Asek la lapar je perut aku ni.

Lately ni tak tau lah kenapa aku malasssssss sangat nak update blog. Bukak blog tutup bukak blog tutup blog. Dok baca blog orang je blog aku takde orang nak baca maka aku baca la blog aku sendiri. Muahahaha. Kesian.

Blog aku ni sekadar di pinggiran saja. Aku ni bukanlah artis dek non. Aku ni seorang gadis yang pemalu dan workaholic. Maybe.

Maka idok le traffic blog aku mencecah ribuan. Ratusan pun belum tentu. Aku buat blog bukan sebab tu pun. Blog ni macam diari. Aku ni sangat malasssss nak tulis berjelajela. Tangan ni dah macam tak reti je nak menulis. Dah tua agaknya. Simptom apalah agaknya tu kan.

Aku ni kalo menulis, suka tulis lajulaju macam dah takde hari untuk esok. Nak kata hantu kejar tak jugak. Pehtu kalo tulis lajulaju tulisan konpem buruk gila babas punya. Tipu la kalo tulis lelaju tulisan cantek kan. Bulan pose tak baik tipu.

Lagi satu ni nak cita la skit pasal felt bisnes aku. Alhamdulillah ALLAH tak pernah sekat rezeki aku. Tau tau je bila aku kering sangat sangat, ada order masuk. Kuasa ALLAH kan sapa tahu? Terima kasih kat kawan kawan yang menyokong dan mempercayai produk aku. Ada yang sampai order berkali kali. Terima kasih terima kasih. Aku hargainya sangat.

Bulan pose ni aku harap dapat siapkan semua tempahan sebelum raya. Maka aku boleh beraya dengan aman dan damai. Takmo la nanti malam raya dok sibuk menjahit bantal. Aku target 28th August aku dah setelkan semua tempahan. Mohon ALLAH berikan aku kekuatan. Sekarang ni pun aku tido lewat malam. Tapi aku gembira dan penat lelah aku berbaloi bila dah siap. Lega sangat!




p/s ; Harap tercapai impian aku dalam masa 5 tahun dari sekarang. Rahsia.

Tiada ulasan: