Jumaat, 27 Ogos 2010

Aku Seorang Tukang Mop.

Assalamualaikum w.b.t

Ouh! Laparnyaa.. Pagi tadi tak bangun sahur. Taktaula semua tak bangun or aku sorang je yg tak bgn.. Melepas aku nak makan ikan bilis + kacang goreng sambal tempoyak. Weeewuuuu~ Sedap. Kaler dia merah cam sambal. Kalau tgk dari luar sebijik la mcm sambal ikan bilis biasa tapi yang luar biasanya sambal dia rasa tempoyak. Hebat kan mak saya!!

Today i have to attend cleaner meeting. Aku tak de kaitan pon sebenarnya dgn cleaning2 ni. Tapi disebabkan aku ni konon2 steno a.k.a secretary boss so aku la yang kena catit minit. Padahal aku tukang mop je kat opis tuh. (percayalah!). Benda yang aku paling mencikk mencikk mencikkkkkkkk skali adalah TERPAKSA attend meeting. Sangat la bosan dok dalam bilik meeting yang kecik + sempit + sejuk macam kat kutub utara. Sumpah sejuk nok! Ish dulu tyme aku tak keje sini lagi sape la yang amek minit. Kenapa la dia tak sambung keje dia amek minit? Kenapa aku yang kena? Kenapa? Kenapa? Cewahhh. Emo terkejap.

p/s:Hari minggu ni nak buat kuih raya lagi. Yeay!

Tiada ulasan: