Jumaat, 13 Ogos 2010

Puasa Ke-2

Alhamdulillah selesai menunaikan puasa pertama semalam tanpa sebarang halangan. Yang paling besh nya semalam langsung tak lapar,tak haus. My tummy was so good taw. Tak wat hal pon. Harapharap tummy chumell ku ini akan seperti ni sampai habes puasa okeh? Owh nak bagitau semalam saya buka makan lauk kat bazar. Mak tak masak. Mak tak sehat la semalam. Beli nasi ambeng. Boleh la tahan. Cuma x se'kaw' yang minggu lepas punya.








Sahur hari ni tak berapa besh. Heee. Jahat aku taw. Penatpenat mak masak. Bukan apa, saya tak minat la telur itik. Makan pun sikit je. Pastuh makan kurma. Serius sedap kurma tuh! Hari ni pas sahur tak tido. Baringbaring. Golekgolek. Nak tido macam rugi je. Sebab habes makan jam puku 5.30. Alangalang jap lagi subuh so baik tak yah tido kan. Pas mandi solat sume terus gerak dalam pukul 6.30 camtuh. Hahahaha dalam kereta tido. Ciss! Balas dendam nampak.






Sampai office pukul 7.50. Macam biasa, bukak komputer pastuh layan blog2 member, wat keje, layan blog, wat keje. Heeee. Bahagia tol idup camni ek waheeda. Nak wat camne dah ni je keje saya. *Bila la saya nak keje tetap kat sini?. Hmmm. Takde rezeki lagi kot.* AKAN KU USAHAKAN!! Ganbatte!!

Tiada ulasan: