Rabu, 15 Disember 2010

Tadi kita bergelak ketawa, bergurau senda tapi sekarang......

Subhanallah.. Tak dapat aku bayangkan kalau wanita yang tabah itu adalah aku. Takziah diucapkan kepada Pn Hayati seorang isteri yang tabah. Kemalangan yang menyanyat hati ni berlaku pada 29 Nov 2010. Mungki ramai yang dah tau tentang kejadian ni. Aku terpanggil nak buat entry pasal ni sebab aku sebak, hiba, sedih melihat apa yang berlaku. Redha dalam sedih itulah empunya diri isteri arwah. Moga roh ditempatkan di kalangan orang yang beriman. 


Inilah Pn Hayati seorang wanita yang tabah dan redha. Saat terakhir untuk selama-lamanya mengucup arwah suaminya. 


Ketenangan kat wajah dia yang sangat aku kagumi. Lemah dan longlai. T__T


Pn Hayati ditenangkan oleh sahabat-sahabat.


Jenazah di bawa ke hospital untuk bedah siasat.


Segala-galanya hilang dalam sekelip mata.


Sahabat-sahabat si isteri turut sedih dan simpati.

p/s: Bayangkan mungkin pada paginya mereka makan bersama-sama, bergurau senda, bersalam dan cium untuk ke tempat kerja. Tiba-tiba si isteri dapat panggilan mengenai suaminya yang sudah menemui ajal. Tiada lagi insan yang dapat menemani tidur malamya, berkongsi gelak tawa, berkongsi suka duka. T__T

Credit to : Ondscene

Tiada ulasan: