Jumaat, 14 Januari 2011

Hati manyak senang.

Assalamualaikum w.b.t

Semenjak bergelar tunangan orang nih, hati aku ceria semacam je. Rasanya hubungan kitorang lagi  better dari sebelum bertunang. Dulu kerap je gaduh pasal benda kecik tapi sekarang jarang gaduh. Rindu plak nak gaduhgaduh manja macam dulu boleh? -_-

Ahhaaa..mungkin kitorang makin matang? Mungkinkah? Ntah laaa susah aku nak buat conclusion. 3 thn lebih aku rasa aku baru kenal half of him. Half lagi? Mungkin pas kawen baru kenal sepenuhnya kot. :D Yang aku taw dia semakin berubah dari hari ke hari. Dia bukanlah seperti apa yang aku fikir masa mulamula kapel dulu. Dia totally berubah. Itu pada pendangan aku la. Masa aku banyak habiskan kat dia n family sahaja. So aku taw la perubahan sikap dia dari hari ke hari.




Tiada ulasan: