Sabtu, 8 Januari 2011

Resepi Rahsia Jusco Bukit Tinggi

Last nite aku and the siblings (eceh macam nama band pleks) which is Abel n Neecha lepak hangout kat Jusco Bukit Tinggi. Memang niat nak belanja Abel makan mekdi je suddenly si Abel ni gediks pleks nak cikeret katanya. Hoyeh tak kesahh laa. Ni aku belanja dia pun sebab upah dia buat blog FeltWardrobe aku. *Nak promote jap. Silalah contact Abel jika mahukan blog anda cantek seperti bloggerblogger lain.*

Memula nak belanja dia makan meatball kat Ikea tapi disebabkan kepayahan dan macammacam rintangan nak pegi sana so aku pilih destinasi yang paling dekat dengan rumah.

Enjoy the piccy.!




This is Neecha.


Ni la dia Abel. Kalo tak pandai buat blog and teringin nak ada blog cantekcantek contact je dia. Follow je blog dia and deal dgn dia keyh.!


Ekpresso Macchiato & Oreo Cheese Cake. 
psst..coffee tu aku dislike oke. Tak sedap.!



Tiada ulasan: