Selasa, 25 Januari 2011

Sape blogger yang untung RM1 juta tuh.?

Assalamualaikum w.b.t

Korang baca paper semalam tak.? Paper Berita Minggu. Perghhhh sape la blogger yang untung RM1 juta tuh.? Best gila babeng. Tak payah keje dok depan computer je dapat RM1 juta. Woahhhh wooooo hakhak best kalo aku dapat wat camtu. Aku ni baru lagi dalam bidang belog membelog. Setahun jagung sangat2. Follower pun bape kerat jek yelaa yelaa aku xpemes pon. Aku buat blog bukan sebab nak glemer okeng. Blog aku ni banyak pasal personal life 'kami'. Bila ada masa lapang baru update blog kalo masa mencumbui ehh silap mencemburui aku, maka takde la entry baru bersawang lah jawabnya.


Dalam front page paper semalam. Di atas adalah RedMummy. Aku xkenal pun ni haa baru 1st time bukak blog dia. Perghh memang redmummy lah. Hot mama. Blog dia banyak bagi inspirasi. Dia cakap blog dia pernah cecah 12k sebulan. Perghhhh lagiiii. Phewww~ 


Nuffnang aku pun ada bape sen jek kalo nak bandingkan dengan blogger blogger lain yang boleh mencecah 1k sebulan. Aku jenjalan kat blog KAKAKCOMEL ni, dia dah empat kali claim kat nuffnang. Hukhuk rezeki masing masing derr. Terbaru ni aku tengok dia baru claim 1k++. Tahniah.! Tahniah.! Segan aku nak print screen nuffnang. Hekhek -_- Rasa kerdil gila dalam dunia blog nih siyess ohh siyessssssss. Kalo rajen blogwalking je kat blog org lain xde komen komen or jadi pengikut tetap blog tu. Segan mak noks ececehhhh.

Tiada ulasan: