Ahad, 7 November 2010

Ed Pinaud

Semalam kuar jumpa mock dan kami berjimba-jimba kat rafi Sec 18 je bapak sempoinya kami ni. Senang, santai, chill *__* Pas minum ala kadar, chit chat segala on the way nak pulang, mock ada bagi 1 bungkusan plastik yang aku tatau apa isi dalamnya. Aku cam wowwwwwwww speechless sumpah gila teruja terharu terkejut ter ter terrrrr. Oke neves ni bila ada orang bagi present. Tapi kan kan kan aku taktau sempena apa dia bagi like he said 'tak perlu sempena apa-apa yg, kalo b ikhlas nak bg, b bg je'. Baiklah b wuuuuuu beshbeshbesh -___- Mock cakap aku WAJIB bukak kat rumah dilarang keras untuk bukak dalam kereta hahahahahaha aku lagi la neves. Pas hantar mock balik, aku drive kete lelaju tahap 180/kmj. Aaaaaaaa terbang-terbang tudungku ditiup angin malam. Berdebar-debarrrrrr apa la ada dalam kotak tuh. Sambil drive asyik teka-teka je. Kotak berat wuwuwu jap tadi mock cakap benda dalam ni kecik je berat sebab b letak sampah baiklah aku percaya. Oke sesampai je rumah aku relax cool chill je padahal berdebau-debau lagi ni. Masuk je bilik tutup pintu kunci segala tak sempat bukak baju, tudung sume malah tak sempat duduk, aku terus bukak bungkusan tadi. Aku bukak dengan tak sabarnya sekali wahhhhhhhhhh (what the??) dia tipu aku.!! Aku terus call mock cakap u tipu u tipu u tipuuuuuuu. Rupa-rupanya bukan benda kecik dalam tuh tapi perfume. Wawawawawaaa T___T nanges kejap. Terharu sumpah tak tipu. Yang buat aku nanges gumbira sebab dia bagi perfume gila aku suka ngan peefume kot tu pasal la aku nanges wuuuuuuuu oke dah stop. Beshbesh bau wangi aku suka aku suka. Melompat-lompat yeay.!! Pastu tak boleh tido sebab tak sanggup nak tinggalkan perfume aku tu sensorang dalam almari. Tido dengan perfume sumpah aku tipu. :p Thank you so so sooooo much to him. A bunch of love gagagagagaga. *blashingnya aku. 



cuba tengok balutan dia. wahhhh rare tuh :p


sekali.. tadaaaaa sepraisss.!! 




I love it thank you dear.


Tiada ulasan: