Ahad, 7 November 2010

New Hobby.

Suka.! Suka.! Aku ada new hobby. Guess what.? Hobby tu ada kaitan dengan kraf serius aku taktau yang aku ni kretip jugak ye. Oyehhhhh. Wawawawawa sebenarnya aku start minat kraf ni dari hanie. Ooooo lupa nak kenalkan dia ni ex skool mate aku duludulu zaman hingusan. Kitorang berpisah pas darjah 6 kot pastu aku masuk sekolah teknik jumpa dia balik tpi dia amek kos lain. Pas hbs SPM kitorang berpisah lagi pastu jumpa semula dalam FB. Gila tragis kisah kitorang en? en?. Aku slalu blogwalking blog dia then pada satu hari yang indah tu aku terbaca pasal kraf yang dia buat. Macam best arrrr gila tak best.? Aku minat sangat kraf tapi aku tak berapa kretip. Akan ku asah lagi bakatku wuuuwuwu. Start aku beli starter kit aku jadi lagi minat kat felt craft. Lama-lama cinta aku terhadap mu wahai felt craft lagi mendalam dan mendalam. Disamping minat yang mendalam, boleh la aku menjana pendapatan kan sambil-sambil tu. Weee~ Ekceli craft yang buat ni more to passionate. Ada la beberapa hasil tangan aku yang tak seberapa nih. Tengok je la kalo berkenan pm inbox FB aku keyh.! For more info visit FB aku. Kat situ ada banyak lagi gambar.


Ni antara sebahagian hasil kerja aku.



Tiada ulasan: