Rabu, 24 November 2010

Forgive and Forget.

Dear blog,


Kau la sahabat sejati aku. Kau setia mendengar luahan ati, bebelan aku. Kau tak pernah jemu mengabadikan kau utk aku. Kau bertuah sebab semua benda aku cite. Even kawan aku pun taktau apa apa masalah aku.


Blog,


Aku sedih. Aku hiba. Hati aku sakit. Hati aku pedih macam kena hiris. Aku tau Allah takkan menguji hambaNya jika hambaNya tidak mampu untuk menanggung. Kalau la kau ni manusia, ingin sekali aku pinjam bahumu untuk aku menangis sepuas-puasnya. Pasti aku akan rasa selesa dan lega dapat menangis sepuas-puasnya kerana aku tidak berdaya untuk menunjukkan kemarahanku.


Blog,


Aku totally down. Fahamilah aku. Aku takde sapa kat dunia ni melainkan family aku. Tengah aku happy happy tetibe dushhhh!! Dugaan by dugaan datang menguji aku. Lepas satu, satu. Hebat kan kuasa Allah? Tiap kali ujian datang, aku muhasabah diri. Apa yang baik kat aku, apa yang jahat. Dari hari ke hari aku cuba perbaiki diri untuk jadi yang lebih terbaikkkkk. Demi dia. Demi dia bukan demi orang lain.

Tiada ulasan: