Jumaat, 5 November 2010

Putrajaya Drift Challenge

Last sunday aku dengan mock went Putrajaya for watching DRIFT.!!!. Yeah! Best tengok rakan-rakan seperjuangan mock menunjukkan skill masing-masing. This time Bro Auri, Bobby and Ammar yang participate in this event. Eventho mereka-mereka ni main untuk novice tapi nampak macam expert. Good job.! XD. Kitorang sampai dalam pukul 1 lebih camtu kot. Panas tak hengat kat sana jadi cair la mekap aku walaupun aku tak bermekap pun. Wahaha. Aku yang zero dalam sukan drift ni hanya menonton tanpa memberi apa-apa komen sebab taktau pape pun. Heee. Yang aku tau clipping point so sape yang jauh dari clipping point dpt markah sikit and sebaliknya. So kena target dekat clipping point ah senang cite straighten pun xpe asalkan kat clipping point ko target betul-betul. Eh betul ke aku punya explanation ni. Mock sila betulkan kalo i salah. *___* Dorang bertiga ni dapat masuk best 8 and best 4. Eh ada ke best 4? Oke belasah je. Conclusionnya Auri dapat 3rd place, Bobby 4th place and Ammar 7th place. Congrat to all of you. Permulaan yang sangat baik untuk memantapkan lagi skill korang. Tak sempat nak amek pic dorang tengah drift. Pic kitorang je ada. Hahahaha.



*****************

****************

***************

**************

*************

************

***********

**********

*********

********

*******

******

*****

****

***

**

*


Sebelum ke Putrajaya. Lunch @ McD



Dah sampaii.. Very hot u know..

Tiada ulasan: